esushi
Proiect:
Client: Esushi
Anul: 2021
Industrie: Restaurants
Servicii:
Strategia de brand
Logo
Design ambalaj
Obiectivul
Esushi este cel mai mare lanț de restaurante de bucătărie japoneză din Moldova. Sarcina noastră a fost de a crea o strategie de branding și de a reîmprospăta logo-ul și ambalajul pentru livrarea de sushi. Am dezvoltat strategie de branding, am actualizat logo-ul și identitatea vizuală a ambalajului. Am creat un ambalaj nou, care permite plasarea mai convenabilă a felului de bucate, a ingredientelor și accesoriilor necesare.
Soluția
Logo-ul precedent a prezentat unele dificultăți în ceea ce privește imprimarea, poziționarea în spațiu și lizibilitatea. Scopul nostru a fost să creștem recunoașterea brandului, să reîmprospătăm logo-ul și să îmbunătățim lizibilitatea acestuia. Am modificat ușor paleta de culori, am schimbat partea de font a logo-ului și am ajustat semnul prin eliminarea detaliilor inutile din acesta.
La conceperea ambalajului, am folosit un mit oriental despre patru animale care păzesc cele patru puncte cardinale: nordul este păzit de Broasca Țestoasă-Șarpe, estul – de Dragonul Albastru, sudul – de Phoenixul Roșu, iar vestul – de Tigrul Alb. Bazându-ne pe acest concept, am creat o serie de ilustrații pentru noul ambalaj.
The second step involved crafting a visual aspect for the selected concept. The decision was made to capture the essence of humanity through the lens of nature.
In terms of illustrations, an abstract style was chosen to create an allusion to the natural landscape, serving as a reflection of the inner state and worldview of a person. Mountains, boundless fields, the profound sea, star-studded skies, and picturesque sunsets — all within the smallest details, you can discover a fragment of yourself upon closer inspection.
Strategie de brand / Identitate corporativă
Design eticheta / Animații