Academia Purcari
Proiect:
Client: Purcari
Anul: 2020-2021
Industrie: Vinul
Servicii:
Design etichetă
Animație
Obiectivul
Château Purcari, o cramă ce reprezintă cel mai mare producător și furnizor de vin din Moldova, exportând produsele sale în peste 30 de țări din întreaga lume. Fondată în 1827, acest conac este recunoscut ca unul dintre cele mai bune din lume, cu o medie de 4,19 din 5,0, acordată doar la 1% din producătorii de vin din întreaga lume.
Soluția
Colaborarea noastră cu brandul Purcari a dat naștere unei povești unice despre cele patru virtuți care nu definesc doar produsul final al unui vinificator, ci și esența vieții umane. Un rol cheie nu doar în această poveste, ci și în crearea vinului Academia, l-au jucat amforele de vin din lut. O adevărată omagiere adusă celei mai vechi metode de producere a vinului și un instrument unic de vinificație.
The second step involved crafting a visual aspect for the selected concept. The decision was made to capture the essence of humanity through the lens of nature.
In terms of illustrations, an abstract style was chosen to create an allusion to the natural landscape, serving as a reflection of the inner state and worldview of a person. Mountains, boundless fields, the profound sea, star-studded skies, and picturesque sunsets — all within the smallest details, you can discover a fragment of yourself upon closer inspection.
and harmony
Strategie de brand / Logo
Logo / Design eticheta